Levertijd bij kadootjes-online.

* Je bestelling wordt op werkdagen zo spoedig mogelijk, na ontvangst van betaling, verzonden. Dit is mede afhankelijk van de wisselende werkdagen bij een parttime baan.  Je vindt de eerstvolgende verzenddag bij je orderbevestiging.

* Je ziet bij het bestelproces in de 'winkelwagen' de eerstvolgende verzenddag, ook vind je deze nog een keer in de bevestigingsmail.

* Is er spoed bij je bestelling, geef dit dan aan ons door via de mail: info@kadootjes-online.nl  dan kijken wij wat we voor je kunnen betekenen.

*  Vanaf 1-07-2022 krijg je geen 'niet-thuis' briefje meer in de brievenbus als je niet thuis bent bij levering,  je ontvang via de mail een bericht van postNL waar je pakketje zich bevindt.

* Is er een artikel niet op voorraad of kan je bestelling om een andere reden niet meteen verzonden worden, ontvang je zsm bericht van kadootjes-online.

* Wil je de bestelling afhalen bij kadootjes-online in Ulft? Dat kan!


* Gepast contant betalen bij afhalen is mogelijk. Kies dan bij betaalwijze: Betalen bij Afhalen.

* Je ontvangt na je bestelling een mail met het verzoek om een afhaal afspraak te maken.

* Door het plaatsen van een bestelling geef je aan met deze voorwaarden akkoord te gaan.

* Wordt je bestelling als brievenbuspakketje met track and trace code verzonden? Heb dan geen paniek als je een bericht krijgt van postNL dat je pakketje in de brievenbus bezorgd is en dat blijkt niet zo te zijn. Dit is erg vervelend maar soms wordt je pakketje alvast gecand alszijnde 'bezorgd' en wordt deze in werkelijkheid pas 1 of 2 werkdagen later bezorgd (op maandag wordt er geen brievenbuspost bezorgd door postNL). Helaas kunnen wij er als webwinkel niets aan veranderen, of versnellen, maar bijna altijd komt het gewoon goed. Zo niet, neem dan contact met ons op: info@kadootjes-online.nl

* Wil je je pakketje afhalen bij een PostNL ophaalpunt?  Vul dan in het bestelproces bij 'verzending'  in: afhalen bij postNL locatie en kies daarbij je afhaallocatie.

* PostNL is gestopt met de tweede bezorgpoging. Nu PostNL stopt met de tweede bezorgpoging worden de pakketten die bij de eerste bezorgpoging niet geleverd kunnen worden,  bij de dichtstbijzijnde PostNL locatie afgeleverd. Hier is het de volgende bezorgdag vanaf 15.00 uur beschikbaar. Denk er wel aan om je pakketje binnen 7 dagen op te halen, anders wordt deze teruggestuurd naar ons. Houd je track and trace gegevens in de gaten om te zien waar je pakketje zich bevindt.
Indien je pakketje terug gestuurd wordt naar ons en je wilt je pakketje alsnog ontvangen dan brengen wij opnieuw de verzendkosten van €7,25 in rekening, ook als je geen verzendkosten betaald hebt ivm gratis verzenden. Wil je de bestelling annuleren, nadat deze teruggestuurd is door het postNL afhaalpunt,  dan is dat mogelijk maar houden we bij het retour betalen €7,25 in mindering, ook als je gratis verzenden had.

© 2014 - 2024 kadootjes online | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel

bestellen is gewoon mogelijk :)